خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2024-01-09

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

فروش فوری امتیاز وام رسالت در مهاباد استان آذربایجان غربی
مبلغ : 96 میلیون تومان
شهر : مهاباد
کارمزد : 2 درصد
تعداد اقساط : 20 ماه
نحوه معامله : نقدی و شرایطی
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

به این ترتیب، اشخاص حقیقی یا حقوقی بسته به امتیازاتی که به دست می آورند، در اولویت استفاده از وام میلیونی بانک مهر ایران ۱۴۰۲ یا سایر تسهیلات قرار خواهند گرفت. البته دقت داشته باشید که سپرده ها در این بانک برای هر مقدار دارای ضریب مختلفی بوده و این ضرایب در امتیاز نهایی شما تاثیر خواهند داشت. به هر حال، بعد از این که امتیازات تان به حد قابل قبولی رسید، می توانید جهت دریافت تسهیلات امتیازی درخواست دهید. توجه داشته باشید که شرایط این نوع وام بانک مهر ایران کاملا با امتیاز شما تناسب دارد. یعنی هر چه امتیاز بیش تری داشته باشید، امکان ثبت درخواست برای وامی با مبلغ بالاتر، مهلت بازپرداخت طولانی تر و سود کم تر را خواهید داشت. در ادامه، چند نکته مهم پیرامون تسهیلات امتیازی مهر ایران را برای تان آورده ایم تا شناخت بیش تری نسبت به آن به دست آورید:
افراد در این طرح نهایتا می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.
این وام بانک مهر ایران ۱۴۰۲ در مرحله دوم، حداکثر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می شود؛ اما این بار شرایط دریافت آن فرق دارد. به این صورت که سود بازپرداخت ۴ درصد خواهد بود و نیاز به معرفی یک ضامن معتبر وجود دارد. مهلت پرداخت اقساط این ماه هم تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری خواهد بود.
از جمله رایج ترین انواع وام این بانک می توان به تسهیلات ۱&;۰۰ میلیونی اشاره کرد که از طریق چند طرح مختلف در اختیار متقاضیان قرار می گیرند. در بخش ابتدایی مطلب، شرایط وام بانک مهر ایران در طرح های مختلف از جمله طرح های ۱۰۰ میلیونی را توضیح دادیم. یکی از طرح هایی که امکان دریافت این مبلغ را فراهم می کند، طرح اندوخته مهر بانوان است. به این ترتیب که بانوان می توانند طی ۴ مرحله در مجموع ۱۰۱ میلیون تومان وام بگیرند. طرح دیگری که برای استفاده از این تسهیلات وجود دارد، طرح کالا کارت است. در این طرح هم متقاضیان می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون برای خرید کالا و خدمات از فروشگاه های دارای قرارداد با بانک مهر ایران، وام بگیریند. طرح های حمایتی فرد حقیقی، ۲ در یک و ۳ در یک هم نمونه های دیگری از طرح های وام میلیونی بانک مهر ایران ۱۴۰۲ به شمار می&; آیند که در صورت داشتن شرایط لازم، می توانید از آن ها استفاده کنید.
تسهیلات امتیازی مهر ایران

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.